Catch & Release...

2010-09-29 @ 08:00:00 / Dear Diary / Direktlänk
...is the way to go!
Som (kanske något överdriven) djurvän så kanske det krockar med att jag (och min man) ÄLSKAR att fiska!
När jag får upp någon fisk som håller måttet och allt det där och som jag vet att antingen mina eller Minis föräldrar gärna skulle sätta i sig så slår Mini ihjäl den bums med något karateslag i nacken.

Om fisken är liten... plums ner i havet igen :)
Vi hade en jättemysig fisketur på Ivö för x antal veckor sedan med fika, fiske och mys :)

Och några snabba bilder innan lillen släpps ner igen...



Och nej... det är inte djurplågeri, vi släppte i honom igen och har bevis på detta!


Men visst är det väl kul och avkopplande att fiska?! :)
Gillar ni att fiska?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser