Ödet!

2010-10-11 @ 10:14:40 / Fashionista / Direktlänk
Tror ni på ödet? Vi gör vanligtvis inte det, eller man kan säga så att vi tror att man kan styra sitt öde.
Ibland händer dock saker som gör att man börjar undra... det var väl inte meningen eller något sådant!

Jag hade en sådan ödet- händelse för ett tag sedan och det gällde en superfin keps som jag hade sett och som jag skulle köpa!
Den kostade bara 75:- och jag gillade den så den skulle bli min :)

Mamma var i provrummet och provade någon klänning så jag skulle gå in där och vara smakprov. Eftersom affären hade nummerlappar som man fick när man skulle prova kläder och att det var kö där så hängde jag tillbaka kepsen och gick in till mamma.

När vi var klara och skulle betala gick jag för att hämta min keps och... tro det eller ej men den var BORTA!
Det var den sista så tji fick jag :)



Kan man annat än att tro på ödet då?

Kommentarer
katta

Ja ibland tror även jag på ödet. Kram

2010-10-11 @ 12:56:42
Cissi

Otur iallafall :(

2010-10-12 @ 12:18:56
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser