101... nummer 4 - Blivit Hypnotiserad I Las Vegas?!

2010-03-07 @ 23:32:56 / 101... Conserts/Shows / Direktlänk

Las Vegas... Staden som aldrig sover och allt det där. Det stämmer bra men en sak som inte stämmer är påståendet "what happens in Vegas, stays in Vegas" Bullshit säger vi!

En sak som bara måste finnas med på vår 101... lista är en show så vi såg där och som jag faktiskt modigt deltog i. Marc Savard är en känd hypnotisör som har en show i Las Vegas där han hypnotiserar frivilliga ur publiken.

Jag tror inte så mycket på hypnos men vi var tvugna att se showen och självklart gick jag upp bland de frivilliga!

Det som är kul är att man kunde köpa en DVD med just den showen man medverkade i (därav grusas talesättet  
att det som händer i Vegas, stannar i Vegas).

Vi har faktiskt varit så duktiga så vi har laddat upp hela showen för er som vill se... antingen för att ni känner oss eller för att ni vill se en rolig hypnos- show ála Las Vegas! Där är mycket humor blandat med hypnos!

En superfräck upplevelse som ABSOLUT platsar på vår 101... lista!

Och för er som vill och orkar... Enjoy!




Tror ni på hypnos?

Kommentarer
Malin

Åh, gud va kul!

Jag tror absolut på hypnos. Men det finns nog väldigt många kvacksalvare där ute.

Fungerade det för dig?

2010-03-08 @ 23:56:42
URL: http://lunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser