Tillbaka till verkligheten... en liten stund!

2009-09-22 @ 20:36:55 / Dear Diary / Direktlänk
Ja jag vet... och ber om ursäkt för usel uppdatering. Har som sagt varit väldigt mycket på en gång känns det som.
Nu är jag tillbaka! Pigg och vaken.

Har tyvärr inte så många bilder att visa från helgen (av förklarliga skäl) men vissa foton blev det.

Här har vi pappa, mycket fin i sina glasögon...



Det blev en hel del kortspelande i husbilen på väg upp till Stockholm!



Det märktes också tydligt att Mini inte är en van filmare :)





Mini fick också köra mitt i stan...



Tjejerna myser!



Som ni ser så var det en mycket rolig och trevlig resa upp!!!

Mer bilder strax (hoppas jag)!

Kommentarer
Maya

Verkar i alla fall att ni hafr en hel mycig tid i Stockholm, lite avundsjuk är jag allt. Var längesedan jag var där :)

Ha en härlig dag!

Kram Maya

2009-09-23 @ 06:00:49
URL: http://mayashideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser