Koh Phangan... here we come!

2009-09-22 @ 21:46:06 / Dear Diary / Direktlänk
Linda mötte upp oss i Stockholm efter mötet och då bar det av till Koh Phangan, en restaurang på söder i Stockholm som serverar äkta Thailändsk mat i en något udda miljö!



Mini och Linda...



Självklart måste man filma också...



Jag vet att kameran inte är den bästa så det är inte så lätt att återge miljön i restaurangen men det var hur mysigt som helst med levande fiskar och allt tingeltangel.



Och åter igen så är jag inte lika duktig fotograf som Mini men jag fotade maten så gott jag kunde!









Katta stunden innan hon satte i halsen och skrämde slag på oss alla!

Det som verkligen utmärkte restaurangen var att det började "åska" och blixtra i lokalen... himla kul faktiskt!







Och nu var det dags för show i världsklass... inte bilden då utan Cirque Du Soleil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser