Hejdå Nagellack!

2009-09-02 @ 22:39:18 / Fashionista / Direktlänk

Nej jag gillar inte gröna, gula, blå eller lila nagellack men jag har alltid tänkt att en vacker dag... en vacker dag kommer jag att behöva just dessa färger, därför kan jag inte slänga dom.

Jo jag vet att nagellack blir gammalt men det är inget som man inte kan rädda med lite aceton :)!

Men jag har slängt nagellack nu... hela 50 stycken, inte illa!
Ytterligare 5 åkte hem till mamma så hon fick välja om hon ville ha dom eller inte!

Visst jag har fortfarande många nagellack kvar men måste krypa innan man kan gå eller hur?!

Före...

Dessa åkte hem till mamma:

Och dessa åkte i papperskorgen...





Tramsigt, jag vet men nu har jag i varje fall lite bilder som minne...



Kommentarer
Rebecca

SV: Haha, tack så mycket ^^ :)

2009-09-02 @ 23:14:27
URL: http://rebeeccam.blogg.se/
Josie

Haha, såhär sent? :)



Jag borde också gjort det, eller fotat. Det var rena rama bombnedslagen i samtliga garderober (jag har fem stora garderober) innan jag började. Äntligen är alla klara. :)



Du hade inte lite nagellack! Jag önskar att jag hade fler, men det är ju trots allt inte så många som blir använda ändå, haha. :)

2009-09-02 @ 23:17:57
URL: http://josiieliive.blogg.se/
Maya

Haha... ser ut som min samling.. men de flesta mian är nog i röda nyanser :)

Men jag har en hel boutybox full Ler Kanske med borde rensa igen!

2009-09-03 @ 11:35:57
URL: http://mayashideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser