09.09.26 - Celebrity Jeopardy!

2009-09-27 @ 10:34:41 / Resor / Direktlänk


Hmmm... bekväma uteliggare i Hollywood?!





Kameran fick stanna i bilen för vi passerade metalldetektorer 2 gånger så det blev inget fotande av kändisar men vi såg inspelningen av 2 avsnitt.
Vi fick se följande deltagare...

Alex Trebek - Självfallet eftersom det är han som är programledare!



Avsnitt 1:

Pat Sajak - Programledare för Wheel Of Fortune. Elizabeth Perkins - Spelar i serien Weeds & Doug Savant - spelade i Melrose Place men är mest känd som Tom Scavo i Desperate Housewives.

       

Avsnitt 2:
Robin Quivers - Jobbar tillsammans med Howard Stern, blev utnämnd till bäst klädda kändis. Julie Bowen - Skådespelerska som är med i tvshowen Modern Family, spelat bl.a. i Lost. Jane Kaczmarek - Känd från tvserien Malcom in the middle.

         

Detta visste ni (kanske) inte om Jeopardy:

* Innan de spelar in avsnittet för Tv så har de en komplett provrunda först som också spelas in!
* Under provrundan är det en annan programledare istället för Alex.
* Man pausar inspelning för reklampaus (även om reklam inte sänds där och då).
* Under pausen vill Alex att man ställer frågor till honom.
* Där är oerhört mycket människor inblandade i vart enda avsnitt.
* Vi satt på andra raden framifrån på höger sida!

Bevis:



Vi hade himla kul där, men vi var förvånade att det var så mycket folk inblandade i ett enda avsnitt!


Givetvis har vi gjort annat idag också men klockan är massor så det får vänta till imorgon!

Pussas

(Tonki - maila eller kommentera så vi vet att allt är ok)

Kommentarer
Lajna

hihi.. over and out :)

inte lite avis på er.. ni har världens semester å jag ligger hemma, sjuk, grått och trist väder och mattetenta på lördag.. njut för fasen!!

2009-09-27 @ 10:57:08
URL: http://lajna.se
Maya

Åhh... nu har jag läst i kapp...

Gud vad härligt allt verkar, jag vill med dricka kaffe på Starbucks, uruselt att vi inte har ett ända Starbucks i Sverige!

Ta ett med er hem :P

Kan ligga här i Lilla Åhus så vi har nära Ler

Annars har vi riktig höst här, det är inte kallt men grått och det regna barr från tallarna!

Så ... NJUT!

Kramen

2009-09-27 @ 11:10:45
URL: http://mayashideout.blogg.se/
Katta

Hej b

Jag visste inte att ni skulle blogga i Amerika. Allt är OK ha det så bra där borta. Ankis köp bra linet om det kostar max 150:-usd inte mer, du vet vad jag menar. Raffe har köpt dösnygga jeans som jag vill att även Mini ska ha gissa vilka ....AJ.Köp ingenting till Natalie och Oscar för jag har beställt massor av princess pyjamas och hon behöver inte hur mycket som helst. Älskar Er massor.

2009-09-27 @ 11:57:51
Ullciana

Undrar du inte om VI har det bra då????? Ha,ha, vad härligt ALLT låter!!! Jag är sååååååååå jäkla avundsjuk!!!!! Men jag är ju med er i tanken, eller??

LOVE YOU, pussar o kramar, er Ullcie

2009-09-27 @ 13:31:53
URL: http://misipis.blogg.se/
Anna M

Vad Ni har det bra och roligt, oj oj oj!!! Och vi har det grått och trist här i Kristianstad, bara 15 grader i helgen och ingen sol. Inga kändisar i sikte heller, bara alla "gamla" grannar på gatan. Men så är det...

Jag har skickat mail till Er, läs och svara, tack. Många kramar till Er båda. Puss, puss.

2009-09-27 @ 23:04:42
Linda

hajhaaj.

kul o fortsätta kunna läsa ert bloggande när ni är på semester.

ha det fortsatt bra

/Linda

2009-09-28 @ 11:10:24
URL: http://www.myspace.com/majaklinda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser