Utrensning bland Hårsnoddarna = Scrunchisarna!

2009-10-26 @ 18:48:56 / Fashionista / Direktlänk

Hur många år sedan är det som det var inne med hårsnoddar? Inte gummiband utan de såkallade "scrunchisarna"?
Oj det måste vara väldigt länge sedan och jag kan nästan lova med 100% säkerhet att ifall de mot all förmodan blir moderna igen om något/några år så kommer de inte att befinna sig i mitt hår!

Trots att jag sitter inne med denna information så har jag fortfarande haft alla dessa kvar i garderoben med förklaringen att "de kan vara bra att ha".

Nu eftersom garderoben genomgår en makover, (se före HÄR) så har jag faktiskt sorterat ut massor och åter massor...










Ser nästan ut som om vi gjort en resa bak till 80-talet, eller?!

Vissa har också massor med minnen bakom sig så innan de kastades så fick de "posa" för ett kort!



Dessa köpte jag på klassesa i 9:an när vi åkte till Stockholm och jag hade dom i mina flätor!
Men jag måste erkänna att de har gjort sitt nu, gummibanden har slutat vara gummiband om jag säger så :)

De snoddarna som är ok har jag faktiskt inte slängt utan jag ger dom till kidsen så får Natalie leka med dom... Är gummiband farliga för barn? Det får deras mamma ta stälning till!

Detta är vad som kommer att bo kvar i garderoben:



Även dessa sköna stora rosor får vara kvar:



Mitt bland alla snoddar så hittade jag också 2 stycken ultrasöta julgranskulor som kidsen också ska få!



Som ni nu ser så menar vi allvar med utrensningen men i detta tempo kommer det... ta 100 år innan det är klart!
Back to work!
  


Kommentarer
Maya

Gillar rosorna skarpt, väldigt inne med blommor i håret ju :P

2009-10-28 @ 08:38:39
URL: http://mayashideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser