This Is It!

2009-10-31 @ 20:32:05 / Dear Diary / Direktlänk

Vet inte vad jag ska säga om mig själv!
Tydligen så känner jag inte mig själv tillräckligt bra för jag såg framför mig hur vi satt på bio och mös... inte riktigt!

Från det att filmen började framtill en bit efter att den slutat satt jag med tårar rinnandes, helt otroligt!
Ibland så log jag mellan tårarna med de sablarna vägrade lämna mina ögon.

Mini sa att han glömt servetter och att det var väl klart att jag skulle gråta, det visste han (dock inte att jag skulle gråta hela tiden).

Filmen var mycket fin!



Här hör ni bevis (söndergråten röst)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser