Svensson Svensson

2009-11-06 @ 20:04:03 / Dear Diary / Direktlänk
Vi försöker att inte klaga på folk (inte högt så de hör!) men nu kan vi bara inte låta bli!
Till att börja med... har ni sett programmet Ullared?
Om inte så kan ni se det här... om ni vill ha ett gott skratt!

Det är så man tycker synd om dessa människor. De kampar i två veckor och går och handlar varje dag?! Jippie va kul... not!

Visst det är upp till var och en att avgöra vad man tycker är roligt men mannen i programmet blir biten av något kryp och han förnekar att han blev biten  trots att man klart och tydligt kan se att han blivit biten, varför ljuga om det?

En annan sak som kanske bara gäller oss... så himla billigt är det inte på GeKås!
Deras strumpor är strunt, så tunna så man ser tårna igenom!



Vad tycker ni?

Kommentarer
Maya

Jag har varit 2 gånger på Gekås, i Ullared.

Visst där det billigt, men det beror på vad du vill ha...

jag shoppade husgeråd och familjespel mm :) och det var bra, mycket andra sortering så man fick ju leta till man hittade bra saker. Billiga hygienartiklar, men det har dom på ÖB med :P

Köpte även frotté och badrums mattor i grönt som jag är jätte nöjd med, kanon kavaliét :)) Men massor med skräp där med :)... ska tilläggas att det är något år sedan ja va där... 1½ eller nått kanske. Så det är + & - ...hihi.



Men titta på programet... nää.. ska va betydligt mer intressant för att locka mig til TV soffan :))



Kram Maya

2009-11-06 @ 22:38:27
URL: http://mayashideout.blogg.se/
Deboss

Jag tycker mest synd om gubben, i gårdagens avsnitt sa han att han hellre velat åka till Kanrieöarna. 50 000 på gekås, det är helt galet =)

2009-11-10 @ 21:31:48
URL: http://deboss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser