Backup- kopior!

2009-11-11 @ 18:24:48 / Inredning/Design / Direktlänk
Eftersom jag har fruktansvärt ont i ryggen idag så har det blivit en ganska så lugn eftermiddag. Jag var duktig och storstädade badrummet där nere för jag tyckte att det behövdes piffas upp lite.

Har ni tänkt så mycket det kan göra, bara av att man byter plats på blommorna?!

Men jag är mycket nöjd med resultatet och det känns fräscht!

Nu sitter jag och gör backupkopior och flyttar våra bilder mellan olika hårddiskar. Vi är överens om att alla bilder måste finnas på minst 3 ställen så ifall något händer så kan man plocka fram det. Det är inte kul att göra det men det kommer att kännas underbart när det är klart!

Imorgon blir det en lång dag på jobbet. Jag ska faktiskt vara fotograf... skratta inte, det är sant!
Jag ska åka med pappa och Raffe till Brastad och fota stenbrottet :)

Ni ska få se resultat sen!

Tada... här har ni vårt badrum!






Nu klappar jag mig själv på axeln och fortsätter med bilderna!

Pussas

Kommentarer
Maya

Läckert :) Är det Wiskeyslaskor som står på badrumsgolvet? eller badskum??

Ler Om det är det första kanske era gäster blir kvar där inne länge :)

Kramas

2009-11-11 @ 20:57:30
URL: http://mayashideout.blogg.se/
Katta

Oj oj oj vad fint det blev. Kramisar Katta

2009-11-12 @ 21:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser