Alicja Eklöw

2009-11-12 @ 21:11:16 / Bröllop / Direktlänk
Sitter och slappar framför TVn, orkar inte göra något alls så jag passar på att gå igenom lite mail.
Hittade detta som jag tycker är så himla kul att ha som minne:



Nu fattar ni säkert ingenting men detta mail är från kvinnan som designade min brudklänning.

Sagan om den är att mamma köpte bröllopstidning i Polen till mig och i denna tidning så hittade jag "IT"- klänningen.
Problemet var att det inte stod vilken klänning det var utan bara att det var Alicja Eklöw som designat den. För Er som är gifta eller går i giftastankar så kanske namnet är bekant. Hon har bl.a. gjort klänningar till Hanna Graaf mfl.

Nästa problem var att ta reda på vilken modell det var på klänningen så jag skulle kunna få tag på den.
Efter mycket om och men så sa dom på hennes företag att de kunde inte spåra klänningen eftersom de inte hade alla tidningar där klänningen var med så jag fick numret till Alicja direkt!

Jag förklarade hur klänningen såg ut och scannade in en bild till henne (blev mycket dålig)!

Här ovan har ni svaret på mailet... Och guess what?! Det blev den klänningen men givetvis i vitt då :)


Inte helt tokig!

Kommentarer
Katta

Underbar klänning men modellen klär inte i den så som Du gjorde. Puss

2009-11-12 @ 21:19:01
Lajna

me love!

2009-11-12 @ 23:24:23
URL: http://lajna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser