Rundtur i Åhus & Ivö med Ulla!

2009-05-21 @ 23:03:46 / Dear Diary / Direktlänk
Vilken härlig dag!

Först började dagen med Ulla kom hit. Hon och vovven bor i stugan så de traskade hit vid halv 10 så vi åt frukost tillsammans.

Klockan 1 kom Lizas mamma hit och pappa var redan här då. En stund senare kom också mamma hit så vi hade en trevlig pratstund.

Sen åkte vi (Ulla, Mini och Jag och självklart Mio) till Ivö, kollade på sommarstugan och sedan gled vi runt lite i Åhus och kikade på hus och andra sevärdigheter som finns.

Det blev inte att jag skickade ut vinnarmail igår så jag har gjort det nu, skönt att jag inte ligger back.



Ulla och jag kom fram till att det var 8 - 9 år sedan vi träffades! Men oj va mysigt vi har det!


PS TILL ELLA & MAREK!
Va kul att du hittat hit!!! Självklart vet vi att Ni kommer

Kommentarer
Lajna

Tja babes!

Jag ser att ni har besök i helgen! :)

Det kanske inte passar att jag och Jocke tittar förbi imorgon då på en snabbfika innan vi åker hemmåt ifrån skåne?

Puss

2009-05-23 @ 21:50:08
URL: http://lajna,se
Ulla

Så söööta ni är!! Puss, puss

2009-05-26 @ 22:57:11
URL: http://misipis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser