Möhippa & Svensexa! Del 1

2009-05-31 @ 14:26:17 / Bröllop / Direktlänk
Jo, vi vet att det är mer än en vecka sedan men nu tar vi oss tid till att dokumentera och skriva ner allt kul som hände den dagen!
Både Mini & jag är extremt nöjda med möhippan respektive svensexan.

Dock så finns de så mycket som vi vill dokumentera och så många bilder så vi får ta det i omgångar!

Dagen började med att Katta ringde & sa att hon var på väg att hämta mig för vi skulle till stan. När hon & Raffe kom hade de en väldigt stor Volvo så vi fattade att något var i görningen. 
Jag hamnade på Hälsa & Helhet och där fick jag en ansiktsbehandling, en brynplockning och lite ryggmassage.
Lite komiskt för tjejen som utförde behandlingen gifter sig i samma kyrka veckan före oss så vi snackade bröllop hela tiden. 

När jag kom hem var Liza här. Hon hade dukat upp med frallor, jordgubbar, vindruvor och choklad. Givetvis champagne också så vi åt och bara mös! Ännu var Mini fortfarande hemma!

Jag fick världens finaste banderoll











Mini ser något orolig ut inför vad som väntar honom!



Tonki serverar bubbel!



Raffe ser lite lömsk ut!





Slut på del 1!

Ännu har inte så mycket börjat hända!

 

Kommentarer
Linn-Lay

man gifter sig bara en gång så :) är tanken i allefall :P länge sen jag läste din blogg förresten :) vet inte ens om du minns mig hihih

2010-12-30 @ 22:56:45
URL: http://linn-lay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser