Lördagen Bjöd på lite Håruppsättning!

2009-05-17 @ 19:23:01 / Bröllop / Direktlänk
Då var det som jag nämnde innan, uppsättning klockan halv 9 på Klipp och Kryll i Kristianstad.

Så här söt kan jag bli med spolar i håret...





Jag hann få mitt diadem som vi beställde från Swarovski men tyvärr så går det inte att använda i frisyren, eller går gör det men då måste vi bygga hela uppsättningen kring diademet.
Vi är dock överens om att diademet får vara kvar, jag vill inte skicka tillbaka det!

Lite skryt, frisören Ulrika sa att mitt hår var jättefint och att det inte behövdes arbetas alls mycket :)
Så här ser det ut när vi håller på att plocka bort spolarna...



Här har vi börjat putta in banden som mamma och jag gjort som diadem och som dekoration bak.



Liza var med och hon och frisören tyckte att vi bara skulle ha lockar, romatiskt, men jag propsade på att jag ville ha romantiskt men med något tuffare look så vi plattade ett par tunna strängar för att "hotta upp" frissan lite.







Hår klart!

En liten hum om hur jag kommer att se ut på bröllopsdagen, men lite ändringar blir det och på bilden är jag inte sminkad ännu, mer om sminket i nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser