Kaxigt värre!

2009-05-19 @ 20:26:38 / Bröllop / Direktlänk
Jag hade rätt och mamma hade fel, vi fick ringa samtliga gäster för att kunna få färdigt vår lista. Jättetrist men nu är det klart och vi blir några fler än vad vi hade räknat med. Med Mini och mig blir vi 83 pers. Jag hade räknat med ca: 70 stycken så jag vet inte riktigt hur det blev så många och tur i oturen, 15 personer kommer inte!

Måste visa världens kaxigaste detalj... Mini, mamma och jag var och provade hans kläder till bröllopet och hans kavaj/frockcoat var designad by Moi, eller nej jag kanske överdriver lite men jag hade valt bland 4 olika och plockat detaljer från samtliga för att sedan sy upp den perfekta kavajen till Mini...

Vill inte lägga upp bilder på honom eftersom det ska vara en överraskning hur vacker han blir men detta är bara för kaxigt!



För dig som inte tittar noga. Inne i kavajen där det står vad den är tillverkad av osv. osv. står DANIEL MAJAK

Coolt!

Kommentarer
Lajna

Skitcoolt ju! :)



Jag har pratat med dem och de vill att jag ska ta kort på bilderna och skicka in till dem.. så vi får se vad som händer.

2009-05-20 @ 06:45:54
URL: http://www.lajna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser