Idag har jag...

2009-05-06 @ 22:39:46 / Bröllop / Direktlänk
ringt till frisörer och makeup- artister för att boka om och ändra tider på provuppsättning smink och annat.

Jag har dissat Skägg och Lockar för de var inte så medgörliga som jag trodde att de skulle vara.
Istället har jag bokat in mig på Klipp & Kryll gällande hår och Makeup- store gällande smink.

Imorgon är det dagen D, klänning ska provas, men först ska jag till Klipp & Kryll och prata med Ulrika gällande diadem vs tiara.

Jag vill ha diadem från Swarovski, ett mycket brett sådant

Liza tycker att jag ska ha tiara men jag tror att det kan bli för mycket med den klänningen och med tiara, får inte gå över styr heller!



Här ser ni diademet i en uppsättning, dock är det inte en sådan uppsättning jag vill ha men det ska bli kul att se vad Ulrika säger imorgon!

PROVA KLÄNNING; PROVA KLÄNNING!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser