Helgen Med Vår Älskade Ullsiana!

2009-05-29 @ 14:02:47 / Dear Diary / Direktlänk
Nu har jag tagit mig tid att blogga. Ska ärligt erkänna att jag behöver en lite paus från festprogrammet så jag passar på att uppdatera vår lilla blogg.

Så Ullsiana var här i helgen och vi hade Sååå kul! Det var första gången som Mini träffade henne men de snackade som om de hade känt varandra hur länge som helst!

Ulla & Mio kom hit på onsdagen och då grillade vi, gott!

Vi grillade i och för sig nästa dag också och då bjöds det på fisk ála Ulla.



Vi var också på Ivö, promenerade och bara njöt av livet.

Tur i oturen så skulle Ulla köra hem lördag förmiddag för det var då vi hade möhippa & svensexa!







Megamys i soffan!

Efter Ivö hittade Ulla en fästing på Mio, stackaren hade den på hakan, ÄCKLIGA DJUR!





Misis äter gräs på Ivö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser