En helt Bloggfri Helg med Bloggerskan Lajna!

2009-05-10 @ 19:53:39 / Dear Diary / Direktlänk
Fy fan (rent ut sagt) vad trevligt vi har haft det i helgen.
Igår eftermiddag kom Lajna hit och hon åkte för en liten stund sedan. Fy så kul och trevligt vi har haft det.
Vi har pratat om typ ALLT!
Resor, vänner, killar, tjejer, bröllop, bloggar... ja verkligen allt.

Igår kväll så grillade vi, drack lite vodka lime och höll oss uppe till 03.30 Idag har vi suttit ute och pratat.

Mini har varit med oss mycket mer än vad jag trodde att han skulle vara och han har också haft mycket trevligt.

Lajna hade med sig sin bok från Egypten och Mini och jag har bestämt att vi ska göra likadant med vår USA resa. Jag har varit på gång att börja med en sådan bok länge nu men Lajnas var så himla fin så vi blev motiverade till att sparka igång och göra samma sak (dock efter bröllopet).







Boken är SJUKT FIN!

Det vi glömde, eller inte hann med var ett "Hej kära videodagboken"  som vi 3 skulle göra till Micke!

Tusan också men det får bli nästa gång!

Jag vet att jag har massor att ta igen nu i veckan som inte blivit av i helgen men det gör inget, det har varit superkul att ha Lajna här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser