Det blev Ullared på vägen hem!

2009-05-05 @ 20:48:17 / Fashionista / Direktlänk
Pappa och jag körde till Ullared (Ge-Kås) när vi körde hem och jag handlade för ca: 2000:- så det blev 2 koftor, 2 toppar och 1 tröja.
Mini fick 2 t-shirtar och 2 koftor eller vad det nu kallas för killar.
 
Kläderna på Ullared är billiga men annars tyckte jag inte att det var så billigt, konstigt nog.

Jag hade gärna bökat runt bland kläderna mer men jag tyckte synd om pappa som praktiskt taget sov över vår kundvagn och såg allmänt miserabel ut.

Smakprov på vad jag köpte:



Disneys egna kollektion. Pris: 69,95:-



Tröja: 99:- Helt ok måste jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser