Bortskänkes 25) Den lilla vita?! - BORTA!

2009-05-08 @ 21:55:07 / Fashionista / Direktlänk
Hahaha... denna hade lyckats gömma sig långt in i garderoben men här är den... den lilla vita kort- korta kjolen som jag faktiskt sprang runt i för si sådär 17 år sedan.

Snacka om att jag kände mig sexig!





Kjolen sedd bakifrån!



Fråga mig inte varför det sitter en dragkedja där bak, eller vilken funktion den fyller?!

Det står på kjolen att det är storlek L, no way, snarare small för den är inte stor.

Jag vet inte varför men jag ser en ung tjej framför mig som faktiskt kommer att använda just denna kjol fast hon "hottar" till den lite, med leggins till... varför inte?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser