Amarula = Baileys?

2009-05-01 @ 23:00:35 / Dear Diary / Direktlänk

Mini och jag har kommit fram till att vi har på tok för mycket sprit hemma så nu ska vi börja öppna våra flaskor och dricka, givetvis med måtta :)

Vi har hällt upp varsin Amarula och smakat det.

Ok, ärligt vad tusan skiljer Amarula från Baileys, förutom flaska och namn?

Det smakar precis likadant tycker vi bägge.



Nåja, det gick ju ner!


Pappa kom inom på en kopp te innan idag så jag hann inte riktigt med allt jag hade önskat men jag fixar det imorgon!

Kommentarer
Magdalena

Smaka på Amarula ihop med riktigt mörk choklad och kaffe. Det blir en smaksensation. Ta en tugga choklad behåll den i munnen när ni tar en slurk Amarula och en slurk kaffe. Njut!!!

2009-05-16 @ 09:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser