Måndag igen... massor att göra!

2009-03-23 @ 13:37:07 / Dear Diary / Direktlänk
Ok.. så nu har jag varit och arbetat på familjeföretaget mellan 08.00 - 13.00 och nu ska jag fortsätta här hemma med företaget.

Jag funderar på att lägga en ny order snart så att jag får lite ny energi och nya underkläder är ju alltid roligt!

Ifall det är någon som undrar så driver jag (och min sambo Mini) ett företag som heter Try Me och vi är grossister för underkläder.
Det senaste problemet (förutom att en av våra kunder stänger ner sin butik) är att storlekarna inte stämt på Bharna så vi håller på att kontrollera allt detta nu... suck men men!

Vad är väl en bal på slottet :)



En sömlös boxertrosa som vi säljer!

Kommentarer
isabel

Hej! Tack så väldigt mycket. :)



När du laddar upp en bild i ett inlägg kan du ju välja från 100pixlar till 1000pixlar stora bilder. Om det inte funkar att göra bilden större med hjälp av det (500px brukar vara lagom) så är det för att bilden är i ett för litet format. Gör bilden större i t.ex Paint eller Photoshop.



Hoppas du förstår!

Trosorna var jättesöta!

2009-03-23 @ 19:23:21
URL: http://isabelhagen.blogg.se/
isabel

Kul att kunna hjälpa! :) Är det mer du undrar över så är det bara att höra av dig.

Gonatt! ;)

2009-03-23 @ 23:27:50
URL: http://isabelhagen.blogg.se/
eriana

vad söta dom var=)

2010-05-12 @ 12:19:07
URL: http://eriana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser