KÖMPIS LIZA FYLLER 30! GRATTIS!!!!!!!!!!!!!

2009-03-24 @ 10:18:32 / Dear Diary / Direktlänk
Idag fyller min kompis 30 år och det är med blandade känslor vi ska dit... inte blandade känslor gentemot henne utan åldern. 30 år! PANIK!!!

När jag var 15 år så tänkte jag att när jag fyller 30 vad händer i mitt liv då?

1) Jag har ett bra arbete.
2) Jag är gift.
3) Jag har 2 barn.
4) Allt som hör familjeliv till... villa volvo vovve (vulva=internt skämt).

Nu är jag inte 30 (tack Gud) utan 29 och jag har...

1) Ett arbete... märk att det står arbete och inte bra och jag driver företag som i dagsläget inte går strålande.
2) Inte gift men SNART! Kommer vara gift innan jag blir 30 år!
3) inga barn men 2 systerbarn och jag är inte redo att ha barn ännu.
4) Villa och volvo... hade vovve innan men han gick tyvärr bort och en ny vill vi inte skaffa ännu eftersom vi vill resa!

Men som sagt idag är det Liza som får fasa över vad hon åstakommit och inte jag för jag är fortfarande bara 29!!!

LÖV YA LIZA!!!!

Vår älskade lilla Peanut!

Kommentarer
Amanda Constance

ååh, vilken gullig hund!

2009-03-27 @ 10:27:26
URL: http://amandaconstance.blogg.se/
Cissi

Lilla Peanut! Saknar honom!

2009-05-24 @ 18:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser