Lathet eller sparande av tid?

2009-03-15 @ 20:35:44 / Dear Diary / Direktlänk
Ok så nu är jag inne i bloggvärlden även om jag inte bloggar varje dag. Ibland sitter jag och tänker och då kommer jag på mig själv med att ... detta måste jag skriva om i min blogg!
Så vad händer sedan? Skriver jag om det? Svar; Nej för det kommer upp något annat och ytterligare något annat och sedan kommer jag på något nytt som jag vill skriva om i bloggen osv. osv. så flyger dagarna förbi och ingenting blir bloggat!

Så varför är det så? Jag vet inte ifall det bara handlar om att jag är lat eller ifall jag anser att det är slöseri med tid eftersom ingen ändå är inne på min blogg... skriver man bara till sig själv, tror inte det för då hade man inte lagt ut på nätet eller hur?!

Nåja jag ger nog inte upp ännu eftersom jag har en plan på hur jag ska sluta vara så materialistisk!

Håll till godo så länge... Annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser