L-Word gör mig till humla?

2009-03-25 @ 23:32:04 / Tv Serier / Direktlänk
Ok så nu tittar (lyssnar) jag på L-word samtidigt som jag jobbar och den serien handlar bara om sex känns det som. Det uttrycks med mycket grova ord kn***a och annat.

Shane som alla tycker är läcker var för mig först en riktig flopp vad gällde val av skådespelerska som skulle vara sexig men ta mig tusan... hon har vuxit på mig och är riktigt läcker nu.

Kan det vara så att jag som gifter mig om ett par månader gått och blivit humla? ! Sexig är hon i alla fall!



Bilden tagen på Halloween då vi var på Ami James Bar i Miami, South Beach!

Kommentarer
Lajna

Hörru babe! Vilket kort!! :D

2009-03-28 @ 21:55:56
URL: http://lajna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser