Göra slag i saken...

2009-03-27 @ 10:56:17 / Fashionista / Direktlänk
Ok så nu har jag tänkt på det länge nog... jag är en STOR samlare. Jag samlar nog på det mesta... eller nej, kanske inte att jag samlar men jag kan inte kasta saker så det har blivit att man samlat på sig en hel del.

Jag har massor, massor, massor av kläder, smink, saker, väskor ja you name it... Jag tänker hela tiden att

: "imorgon då ska jag börja göra mig av med sakerna, inte idag... imorgon"

Nästa dag är det samma sak och högarna växer... NU RÄCKER DET!

Vissa saker ger jag bort, andra lägger jag ut på tradera osv. osv. Det viktigaste är att mina små stackars kläder och annat får ett bra hem hos någon som tycker om dom

OK... vissa saker blir inte så svåra att göra sig av med!

Ok slag i saken men först... en bild på den gamla garderoben (alla saker finns kvar i den nya också)

                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser