Från frieri till bröllop!

2009-03-31 @ 14:41:42 / Bröllop / Direktlänk
Ok så jag har länge tänkt att jag vill ha allting som hör bröllopet till dokumenterat och jag tänkte bara mjukstarta lite.

Vi köpte en ruskigt stor weddingplanner i Florida som vi klipper och klistrar samt skriver ner allting och tanken är att det ska vara kvar som minne 4 ever.

Så alla som känner mig visste att jag var redo att gifta mig och att jag hade som motto att jag inte ville förlova mig och förbli förlovad hur länge som helst utan jag ville gifta mig inom ett år från det att Mini friat och det var bara jag som skulle få en ring, Mini ska bara ha vigselring.

Mini friade 08.06.14 och bröllopet kommer att äga rum 09.06.13, alltså inom ett år från det att han friade!

             

Detta är mitt sätt att visa att kyrklockorna ska klinga eller vad man nu säger :) 

Kommentarer
Denise

Hej kika gärna in på min blogg och om du gillar den kan du väl vara snäll och rösta på mig här http://fia.blogg.se/2009/march/rosta.html#comment

Jag skulle bli så glad, och jag är nummer 13 på listan bland veckans bloggar.

Ha en bra dag och tack i förhand<3

2009-03-31 @ 18:39:35
URL: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser