ETT SAMLANDE SOM FAKTISKT FÅR FINNAS I MITT LIV!

2009-03-16 @ 15:16:51 / Swarovski / Direktlänk
Det är helt ok att ha mycket prylar... det är faktiskt riktigt kul att ha mycket prylar men problemet  är när man fäster sig vid alla dessa prylar och inte kan göra sig av med dom... man blir något av en samlare.

I denna kategorin finns jag. Eftersom jag har beslutat mig för att inte längre ha detta beroende av att samla på mig massor av saker (framför allt kläder, smink osv.) så får jag åtminstone samla på berlocker som jag ÄLSKAR!

Jag samlar bl.a. på Swarovskis och Thomas Sabo - berlocker!

Här är ett armband som jag och Mini köpte till min syster i Florida 2008 men hon använder inte armband så har jag det!

Man fick, eller ja fick inte man fick köpa armband med 3 berlocker. 

* En liten Kub med kristaller.
* Ett kors med stor kristall
* Swarovskisvanen full med stenar.

LOVE IT!!!

Armbandet finns att köpa på www.swarovski.com
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser