Vi jobbar mycket... men vissa jobbar mer!

2009-06-02 @ 22:43:45 / Dear Diary / Direktlänk
Ok så vi ska inte klaga. Visst, det är mycket just nu... veckan före veckan. Om en och en halv vecka är jag Mrs Majak, overkligt och UNDERBART!

Var och träffade killarna på Metropol idag och tittade på dukningen, vi är mycket nöjda!

Vi fotade också men jag väntar med att lägga ut bilder till efter bröllopet, samma sak gäller programmet. Det måste ju finnas lite som blir överraskning, eller hur?!

Jag kan passa på att lägga ut bild på fågelägg som Mini och jag hittade på kontoret igår!



Fågel-föräldrarna var inte glada över att vi var där!



Snackade med Micke en bra stund ikväll. Den stackaren har jobbat 14 timmar 2 dagar i rad! Tycker så himla synd om honom. Klockan är snart 23.00 och han är inte hemma ännu.

Nej nu måste jag fortsätta med att redigera programmet så det hinner bli färdigt!

Pussas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser