Tyvärr... men han är död!

2009-06-30 @ 19:53:50 / Dear Diary / Direktlänk
Nu börjar spekulationerna, liksom Elvis att Michael Jackson har fejkat sin egen död.
När jag hörde detta så hann jag för ett par sekunder bli glad och tänka att kanske, kanske kunde detta vara sant.
När jag sedan kom till jobbet så märkte jag rätt snabbt att så inte var fallet.

Det påstås att man kan se hur han reser sig upp från britsen när helikoptern är på väg med det såkallade liket till begravningsbyrån.

Falskt säger jag. Kroppen rör sig inte över huvud taget, det är helikoptern och solens strålar som rör sig!
Tyvärr men sant.

Vad tror Ni?

 

Jag önskar inget hellre att jag har fel men tyvärr så är han död (enligt mig)

Att sedan flera av hans fans har tagit livet av sig är bara för ***vlig** enligt mig. Fanatiker visst, men det är ändå fel och hjälper ingen att de tar livet av sig.

Kommentarer
Maya

Vänta bara, det kommer säkert hur många konspirationsteorier som helst!

Se bara på Elvis död... suck Hoppas dom kan få vila i frid.

Kram

2009-06-30 @ 20:00:30
URL: http://mayashideout.blogg.se/
Sabbi

Nej han är död, det var en person inne i helikoptern som rullade bort kroppen lite för att media inte skulle få filma den längre, man ser det klart och tydligt. och jag tror på den versionen! finns säkert 100 andra

2009-06-30 @ 23:36:06
URL: http://sabbi.webblogg.se/
Lajna

OMG jag hade inte ens hört ryktet! Å att folk tar livet av sig.. OMG!



Jag ser inte att ngt rör sig ens.. :S Jag är nog blind. "puss puss gumman!" ;)

2009-07-01 @ 21:39:14
URL: http://lajna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser