Också Bjöds Det Till Dans...

2009-06-01 @ 23:29:22 / Bröllop / Direktlänk
Klockan 18.15 idag så var det dags... brudvals i Kristianstad!

Ok så det var mycket svårare än vad vi bägge trodde att det skulle vara, men vi hade himla kul och det är ju huvudsaken. Vi var ok, varken mer eller mindre men nu vet vi i alla fall grunderna!









Vi filmade lite också... kika på egen risk :)

De flesta är bara korta klipp så bli inte förskräkta över att det är så många videoklipp!


 

 

 

 

 

 

 



Han ville också lära oss lite annat men det gick inte så bra!
 

 

 

 

Aj aj i fötterna nu!

Lajna! Tack för att Du ringde idag, uppskattades massor!!!

Kommentarer
Lajna

Hihi, jag hade tänkt ringa idag oxå för att kolla hur det gick igår, men det såg jag ju här! Aldrig tänkt på det där när man ska gå ut på dansgolvet och liksom "presentera sig själv" för varandra.. snurra med klackar måste jag testa ngn dag! Kul att se :D

Jag ringer säkert imorgon! kraaaaaaaaaaaaaam

2009-06-02 @ 17:05:31
URL: http://www.lajna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser