Möhippa/Svensexa Del 5!

2009-06-06 @ 18:19:46 / Bröllop / Direktlänk

Ok så jag har varit på ansiktsbehandling, fått lite god frukost med bubbel och plötsligt har jag 11 kompisar här! Helt otroligt vad många som kom!!!

De som var med på min möhippa var: Katta, Liza, Jennie, Linda E., Linda M, Annica, Heidi, Caroline, Ida, Cicci & Erica som mötte upp oss senare på kvällen!

Men nu var det dags för mig att ha kul... Tjejerna hade fixat en poledance- instruktör som skulle lära mig dansa.

För de som inte vet så har vi en stång hemma och jag är för lat och för otålig så den används bara på fester.

Men oj så kul vi hade!

Det har både fotats och filmats flitigt under denna danslektion!

Först lite mingellbilder...





Caroline och Minis syster Linda. Jag blev så himla glad över att Caroline tog sig från Malmö och hit för att vara med!



Jag med den supertrevliga och supersöta instruktören!









Annica, Ida och Heidi!



Caroline, Linda, Cicci och Jennie











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser