Bröstet som blev av med huden.

2009-06-21 @ 00:39:49 / Dear Diary / Direktlänk

Jag hade på mig min sommarsöta prickiga klänning och eftersom jag hade självhäftande kroppstejp kvar från bröllopet så kom vi på att jag kunde använda den tejpen för att fästa klänningen så den inte gled ner (den var tubtoppsform).

Sagt och gjort. Klänningen satt som en smäck hela kvällen men när vi sedan skulle ta väck tejpen så gjorde det ont som attans så jag gjorde så som med plåster. Ryck väck det snabbt!

Problemet var att på det högra bröstet så följde huden med. Aj som attans!

Nu är detta ingen porrblogg men vi fotade för att ha bildbevis.

Känliga läsare ombedes att titta bort...





Nu får jag gå utan BH och försöka låta det läka så fort som möjligt.

Det var sista gången som familjen Majak rycker bort plåser och annat snabbt!

Kommentarer
Cissi

Ajajaj! :(

2009-06-21 @ 05:39:02
Lajna

men aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj!

2009-06-21 @ 13:01:23
URL: http://lajna,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser