Så väck är jag på morgonen...

2009-07-18 @ 16:53:29 / Dear Diary / Direktlänk
(eller mitt i natten)!

När det var jordbävning trodde jag att vi hade inbrott och att en hel arme människor sprang in här så det var därför som huset ryckte fram och tillbaka (vi kände av jordbävningen som attans här).

Inatt vaknar jag, sätter mig upp i sängen och säger till Mini...

- "Mini för tusan, det är krig!"

Nejdå samassan det är bara åska!

- " men vad är det för fläkt som är igång?"

Det är ingen fläkt, det är som det regnar!

Så dålig koll har jag när jag är riktigt trött...
För er som inte vet så har det åskat och regnat här inatt som aldrig förr... Det regnade så mycket så man kunde inte se något när man tittade ut genom fönstret. Åskan mullrade hela tiden och blixtarna kom samtidigt!

Har aldrig varit med om något liknande!!!



Nu ska viin till grannen och festa. Catering, liveband och allt!

Pussas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser