Oj oj oj... vilken fest!

2009-07-19 @ 23:19:47 / Dear Diary / Direktlänk
Vi är helt färdiga idag. Orkar knappt blogga bara så bilder och allt kommer imorgon.
Jodå det var en mycket, mycket lyckad fest med massor av Champagne. Jag kan informera er om att kombinationen Champagne och 39 gradigt vatten är inte den bästa kombinationen. Nåja jag kanske överdriver lite nu, så farligt var det inte men vi var inte i säng förens efter 04.00 och jag  har inte kunnat slappa idag för imorgon smäller det!

Mini fyller 30!!!!

Så jag har stått och gjort smörgåstårtor och Philadelphiatårtor... blö inte alls kul!

Smakprov från igår...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser