Kommentatorerna - Michael Jackson på Tv4

2009-07-07 @ 22:33:24 / Dear Diary / Direktlänk
Vad är det för jä**a nötter som sitter och kommenterar?
Blir tokig när jag hör att de har ingen kunskap kring honom över huvud taget. Hur kan man sätta två, rent ut sagt idioter som sitter och snackar och spekulerar utan att ha någon som helst aning om vad de snackar om???

Meningen var att jag och Mini skulle titta på minnesstunden och visa vår respekt för världens största artist.
Hur kan man göra det när kommentatorerna är så värdelösa.

Mitt i alltihopa ger de filmtips??? Men hallå!

De har ingen koll alls.

-" han var tillsammans med Lisa-Marie Presley men de var aldrig gifta" Va?
Klart att de var gifta och jag köper att man inte måste kunna allt, eller vara ett stort fan av honom men jag tycker att kommentatorerna borde kunna någonting om honom, har jag fel?

Efter ett tags dividerande fram och tillbaka kommer de fram till att han nog var gift med henne ändå.

Man behöver inte vara ett stort fan för att veta att han var gift...
Vad tänkte de på TV4 när de valde dessa personer till att kommentera?

Anledningen till att jag blir så förbannad är för att de bara sitter och spekulerar och har inte någon koll alls på vad de snackar om.
De kan inte ens svara på när han hade sin sista konsert, vilket år det var!

Detta övergår mitt förstånd och gör mig (oss) himla förbannade. De sitter och ställer korkade frågor till varandra och bollar över frågorna till varandra och de döljer inte sin okunskap.

De sitter och säger att det kommer att sändas en dokumentär om Michael Jackson senare ikväll och att den kommer att handla om auktionen där han sålde sina saker eftersom han hade dåligt med pengar...
Återigen, det räcker att man tar Aftonbladet i näven och läser på tv-tablån så står det att Michael Jackson planerade att hålla en auktion men att han ställde in denna. Borde inte kommentatorerna ha koll på detta?

Mellan sång och tal, när de visar klipp på Michael Jackson, låtar och annat så sitter de och snackar, HELT OTROLIGT!
Man hör hela tiden att de är på väg att säga någonting, andas in i mikrofonen för att sedan få avbryta mitt i en mening.
Minnesseremonin är underbar men de är bara alltför dåliga!

" Om Michael Jackson hade fått höra en tiondel av vad som sägs om honom, och hur han hyllas nu så hade han nog varit här med oss idag"
Något i stil med detta kläcker en av kommentatorerna ur sig.  Är inte det en antydan om att han ska ha begått självmord?
Hur kan man kläcka ur sig en sådan sak?

Vi är så förbannade här nu!

Vi kräver att TV4 sänder minnesstunden en gång till UTAN KOMMENTATORERNA!

Jag kan fortsätta klaga på kommentatorerna och deras sätt att hantera detta på men det tjänar inget till.

En vän till Michael berättar en historia om hur dessa två satt på golvet och åt Kentucky Fried Chicken, han tar farväl av stjärnan... kommentatorn säger att han blir hungrig av allt prat om mat?! Respektlöst eller vad?

Usch för dessa två, verkligen dåligt!

Men som sagt... själva minnesstunden var underbar och jag grät som tusan, men tårarna rann på Mini också!



Bild från Ullevi 1997

Kommentarer
Ulciana

Kan inte hålla med om att han är störst!!!! Tyvärr.

Och var och en blir salig på sin tro!!!! Jag tror ju vad jag tror om honom......Men jag älskar er!!

Puss o kramis er Ullci

2009-07-07 @ 23:41:55
URL: http://misipis.blogg.se/
Junior

jag kan inget annat än att hålla med ..dom jäva pajasarn förstörde allt...

2009-07-08 @ 01:34:37
Annica

Jag håller med om att det verkar som om de högg två slumpvis utvalda personer på gatan och slängde in dem i en studio. Men Annika, du överanalyserar nog lite oxå. Han menade nog att den skit världen utsatte honom för inte direkt hjälpte hans hälsa, inte att han tagit livet av sig. Och ärligt talat, tror du inte att det är så att drevet har en del att skyllas för när det gäller hans hälsa? Jag tror inte Jackson förstörde sig,men jag tror att världen förstörde honom. Och jag håller med kommentatorn i det fallet.

2009-07-08 @ 19:59:58
URL: http://karlekochrevolution.blogg.se/
Annica

er blogg ignorerar mig verkar det som...

2009-07-08 @ 20:10:14
URL: http://karlekochrevolution.blogg.se/
Ulrika

Håller med dig! Jag såg det också och dem var helt värdelösa! Men som sagt minnesstuden var väldigt fin :)

2009-07-08 @ 20:27:39
URL: http://bullenah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser