Kameran är SÖNDER!

2009-07-08 @ 19:51:03 / Dear Diary / Direktlänk

Detta är inte sant... vår systemkamera har tappat fokus (lite kul).

Det går att fota men fokusen är kass så alla bilderna blir suddiga.
Givetvis så är kameran 2 år och 3 veckor gammal så garantin finns inte!

Var inne på Allfoto med den och informationen jag fick var att det kostar 600:- att lämna in den och sedan kan det kosta hur mycket som helst att laga den. Man kan inte få något som helst indikationspris och i vilket fall som helst så förlorar man 600:-... Jag var inte glad när jag gick från affären med kameran.

Finns inte en chans att jag lämnar kameran utan att veta vad det kommer att kosta.

Nu ska vi kika på en ny kamera samtidigt som den "gamla" ska till Polen och lagas där (om det nu inte kostar skjortan).

Men visst är det väl typiskt att den ska gå sönder precis när garantin gått ut?!


Pussas 

Kommentarer
Annica

Jag vet vem som blir glad i alla fall ;-)

2009-07-08 @ 20:05:33
URL: http://karlekochrevolution.blogg.se/
Ulciana

Men Annika, när skulle den annars ha gått sönder??

LOVE YOU

Pussar er Ullci

2009-07-08 @ 21:08:12
URL: http://misipis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser