Innan Ni frågar Varför!

2009-07-06 @ 19:06:39 / Dear Diary / Direktlänk
Jag har plockat bort vissa inlägg från bloggfejden och redan fått frågor på varför osv.

Bloggfejden har tredubblat antalet besökare vilket är kul men när vi märkte att det var många som bara kommenterade just dessa inlägg så känns det som om vår blogg blivit någon annans och det är inte meningen.

Vi vill att de som läser och följer vår blogg ska göra det för att de gillar att vara en del av våra liv och inte bara skvallra om andra.

Bloggfejden som kategori gillar vi så den behålls, man vet aldrig när det kan dyka upp saker men vi vill inte vinkla det mot privata saker.

Vi har alla valt ut vår syndabock och kommentarerna har haglat, idag tog jag tag på fakta och vi har haft fel... mycket fel!
Problemet ligger hos någon helt annan och det tar vi utanför bloggen.

Vi hoppas att ni ändå gillar vår blogg och stannar kvar hos oss och fortsätter att kommentera lika flitigt ändå.

Detta är trots allt en blogg om Annika och Daniel och även om vi fortsättningsvis kommer att nämna vänner och ha bilder osv så ska jag vara 1000 gånger mer nogrann och ta reda på fakta innan jag skriver inlägg!

Kommentarer
Ulciana

Det gör inget Annika, jag tror iallafall inte att du kan ha haft fel!!! Du är ju bäst!!!! Love you!! Dig med Mini!!! Ullci kommer snart.........

Pussar och kramar er Ullci

2009-07-06 @ 20:11:38
URL: http://misipis.blogg.se/
Maya

Fortsätter att läsa :P Klarar mig uta såpaavsnittet ...hihi

2009-07-06 @ 21:14:06
URL: http://mayashideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser