I Väntan På Fotografen!

2009-07-07 @ 14:39:57 / Dear Diary / Direktlänk
Gud så spännande, idag kommer alla bilderna!

Väntar på att Christian ska komma hit så vi får se alla, alla bilder!

Ska välja ut några och skicka till tjejen som ska designa vår blogg.

Yes ni läste rätt... det är dags för bloggen att få ett ansiktslyft, tycker ni inte det?
Denna designen är ju inte mycket till design och vi kan ingenting om bloggdesign så vi lämpar över det på ett proffs.

Ska också bli himla kul att se hur hon gör!

Snart kommer det att komma ut bilder i mängder och vi ska försöka få lite städat i vår blogg som för närvarande känns mestadels som kaos.

Raffe frågade idag om jag sett fågelungarna på sistone?
- Nej de har redan flyttat (sa jag)
- Tänk vad tiden går fort (svarar Raffe), de är nog redan äldre än oss...

Jag tyckte det var en kul filosofisk tanke!

Kommentarer
Junior

men vad spännande ska bli kul att se vad hon gör med den redan fina bloggen =)...raffe är för söt ;)

2009-07-07 @ 15:30:00
Maya

Jag tycker faktiskt din blogg är fin redan nu. Men kul med att få använda era bröllops bilder på den :P



Gillar Raffes tanke... och det ligger nog mycket i den :D

Nu är det dags för en dusch sen kommer väninnan från Landskrona och vi ska göra stan osäker i dag ...haha!

Kram Maya

2009-07-07 @ 16:02:58
URL: http://mayashideout.blogg.se/
Annica

Fy tusan va sött!!

2009-07-07 @ 18:02:47
URL: http://karlekochrevolution.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser