Grannsämja!

2009-07-12 @ 19:25:32 / Dear Diary / Direktlänk
Vi har världens bästa grannar! Det är viktigt när man bor i ett område där det finns flera hus, att man kommer överens med sina grannar... Det gör vi med våra vill jag lova.

Igår kväll gick vi in till Janne och badade, drack vin och bara njöt av livet!









39 grader i poolen... därav all ånga! Inte lätt för kameran att kunna ta en bra bild!







Jag fick gotta mig med Goran och Johan (deras "tjejer" hade inget emot det)!



Inte att glömma Janne (grannen) och hans kompis!



Mini saknade sin kamera massor (den som är sönder) men han fotade lite med den "lilla dåliga" = den kameran som jag brukar fota med.

Bilderna lägger vi ut under hans kategori!

Det var himla mysigt och trevligt. Vi gick inte och la oss förens efter 03.00 och då höll de andra på fortfarande!
Tjejerna hade vi aldrig träffat innan och de var 17 respektive 18, men de var mycket rara och söta tjejer.
Mini och jag ÄLSKAR att träffa nya människor!

Nästa fest är hos grannen på lördag... liveband, catering och allt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser