En Underhållande Historia!

2009-07-01 @ 12:37:33 / Dear Diary / Direktlänk

Lajna och jag brukar ibland prata om vad som gör en blogg välbesökt och varför vissa av bloggarna är så "kända" som de är.
Igår kväll efter bokföringen satt jag och klickade runt bland bloggarna, läste lite osv, försökte helt enkelt hitta logiken till vissa av bloggarna! 

Kommer till en kommentar där det står något i stil med : "Gå in på min blogg och rösta fram den bästa Michael Jackson låten"...
Sagt och gjort, jag klickar in på sidan och möts av:  Rocklegenden lever vidare (som rubrik).
Då undrar jag... När f*n blev Michael Jackson Rocklegend? Att han spelat in lite rocklåtar och fått pris för det, javisst men kan man då kallas rocklegend?

Kunde inte låta bli utan kommenterade detta med att skriva att jag tyckte att det var dåligt att försöka få besökare till bloggen p.g.a. hans död och att dessutom skriva ROCKlegend??? Att hon nog borde se över sina kunskaper i det ämnet! King of Pop, inte King of Rock!

Svar kom ganska så snabbt: 


(behöver jag nämna att hon inte godkände min kommentar)


Hahaha... Annika är inte den som är den, så jag skrev tillbaka:



Det var väl inte så farligt tyckte jag,men tydligen så var det dags att gå ut i bloggfejd enligt denna tjej för som svar fick jag...



Inte nog med detta så hade hon ett helt inlägg i sin blogg med rubriken "Svar på Tal". Där skrev hon att jag hade sagt att han endast gjorde poplåtar, att jag påstått att hon var ett fan osv. osv.

Jag backar sällan för drama, hallå jag är tjej och jag hade god lust att skriva till henne igen men sedan kom jag på... vad kan hon vara... 15 - 16 kanske, om inte yngre så hon har ju inte en chans mot mig ;) och det kanske var så "barnslig" man var i den åldern och kallade folk idiot bara sådär.

Tyckte bara det var en kul historia, framförallt hennes inlägg med "svar på tal", där fick jag verkligen så jag teg hahahaha...

Ps: Lajna du har så rätt, så rätt (om det vi pratade om)!

Pussas!


(PS: Ska kanske skapa en ny kategori som heter drama ;), eller nej bloggfejden ska den heta!)



 

Kommentarer
Maya

Haha... kan förstå att du reagerade, men vissa är inget vidare på att ta kritik.

Jag har en gammal tant som håller på skriva massa klipska saker om mig och min sambo (släkt med sambon) men hon känner inte mig och har aldrig träffat mig. Men mne låt henne hålla på, hon mår säkert fint av det :)

ha en kanon kväll. Nu ska vi ner och doppa oss.

Tjingeling!

2009-07-01 @ 19:41:17
URL: http://mayashideout.blogg.se/
Lajna

Drama drama drama!

bloggfejden lät som en bra idé! Jag ställer lätt!

2009-07-01 @ 21:40:02
URL: http://lajna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser