Denna kaos, denna kaos!

2009-07-14 @ 13:44:07 / Dear Diary / Direktlänk
Det känns som om tiden inte riktigt räcker till just nu. Det finns så mycket jag vill göra, måste göra, bör göra och ska göra.

Vet inte riktigt hur jag ska komma ifatt med allt!

Nya varor är beställda och innan de kommer så ska nuvarande lager vara inventerat!
Måste städa också, har fortfarande inte storstädat efter bröllopet!

Nåja dags att sätta igång och inte bara gnälla, för lite tid har jag ju... annars hade jag inte hunnit blogga!

Pussas

Kommentarer
Ulciana

Jag kommer snart!!! Jag längtar, Mio med!

Love You

Puss o Kram er Ullci

2009-07-15 @ 15:10:37
URL: http://misipis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser