??????? Bloggfejd ????????

2009-07-03 @ 17:24:55 / Dear Diary / Direktlänk

Inlägg bortplockat!

Kommentarer
Ulciana

Men gud vad roligt med en bloggfejd!! Heja Annika, du är bäst!!!!!Det vet du ju.....Love you, vi syns snart hoppas jag.

Kramar i massor Ullci

2009-07-03 @ 18:14:00
URL: http://misipis.blogg.se/
F

Sent igår kväll ? Konstigt för då var dom överrens om att dom skulle flytta isär bara för att kunna lösa sina problem lite lättare.... Konstiga versioner du kommer med ? Undrar vem som talar sanning, egentligen ?!

2009-07-03 @ 18:18:19
Junior

hahaha man kan inget annat än att skratta åt detta...tragiskt men samtidigt väldigt underhållande..jag kan bara tacka er tjejer eller ska kanske tacka F....

2009-07-03 @ 18:42:59
Annika

Svar till F:

Micke sa till mig att det var slut mellan dom och att han var singel. Tror du verkligen att jag bara skulle hitta på det? Vad tjänar vi på det? Kramis

2009-07-03 @ 18:48:04
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Junior

Kärlek till alla hehe...

2009-07-03 @ 18:57:13
F

Om Micke har sagt så till dig så ljuger han. Han är fortfarande förlovad med Anna och älskar henne lika mycket idag.

2009-07-03 @ 20:40:37
Junior

ja annika ljuger micke för dej eller för dom..jag gissar på dom...med tanke på vad han har sakt o säger...kärlek åt alla

2009-07-03 @ 20:59:50
Lajna

F: Jag förstår inte alls varför du hetsar upp dig så F? Gillar du drama eller? Tycker du om att skapa konflikter? Eller är det bara så att du är avundsjuk på ngn här? Eller skriver du under ngn annans hand kanske? Spekulationerna blir ju så många när du döljer din identitet och häver ur dig saker om Annika. Det är väl samma sak där? Du känner inte henne, har inte träffat henne så hur kan du veta vad hon tänker och tycker?



Bättre du sköter dina åsikter snyggt och pratar med de 2 som uppenbarligen inte har så bra kommunikation istället.

2009-07-04 @ 09:00:37
URL: http://lajna,se
F

Väldigt lätt för er att få veta sanningen. Ring Micke och fråga ?

2009-07-04 @ 09:58:11
Annika

Till F:

Eftersom Micke sagt så till oss så litar vi på det. Han hade logiskt blivit sur om vi ljög eller hur??

Han läser vår blogg!

2009-07-04 @ 12:37:06
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Maya

Jisses, kan inte "F" kanske ta och ringa Micke så "F" får reda på fakta? Verkar ju som "F" tror en massa.

Fy vad trött jag blir på sånt här!

Hoppas att allt är bra i alla fall... vi har varit och njutet vid havet idag, härligt med lite sol och bad.

Kram Maya

2009-07-04 @ 15:17:00
URL: http://mayashideout.blogg.se/
micke

ojoj.. här står det mycket om mig här.. det jag och anna har kommit fram till det kommer annika att få reda på i morgon. Det beslutet vi har kommit fram till tror vi på att det är bäst för oss. jag kan hålla med om att jag har sagt till annika att det var slut mellan mig och anna och att jag ska flytta. Det som kommer hände det kommer jag berätta för mina vänner och jag hoppas att dom kommer förstå mig och stötta mig i det. resten har inte med det att göra och behöver inte kommentera det i annikas blogg. Dom som vill kommentera de kan göra det till mig personligen då! Vi Älskar varandra och vårt privat liv klarar vi av själva. OCH OM DET ÄR NÅGON MER SOM VILL KOMERTERA MITT PRIVAT LIV SÅ KAN NI SÄKERT FÅ MITT NR AV ANNIKA SÅ KAN NI RINGA! Ha en trevlig dag i solen! för det ska vi ha!



mvh micke

2009-07-04 @ 18:32:52
???

Men du Micke... Så mycket skit som du snackade om henne på bröllopet till allt och alla så är det inte konstigt att folket reagerar eller? Du sa ju att du inte ville ha henne där att hon var knäpp och att du inte hade någonstans att bo därav bodde du med henne. Du har själv hängt ut hur kasst förhållande ni har så skärp dig nu... Alla snackar för du har snackat.

2009-07-04 @ 23:15:06
Katta

Jag tycker att Micke får sköta sitt privatliv själv men bara en liten hälsning till Micke, DU ÄR SÄKERT VÄRD EN MYCKET BÄTTRE TJEJ, det finns hur många söta och rar tjejer som helst på denna planet måste Du verkligen ha en som har problem med sig själv??

2009-07-05 @ 21:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser