... NÅGONTING ...

2009-02-26 @ 16:45:34 / Dear Diary / Direktlänk
Ok... alla gör det, bloggar alltså och det verkar vara en så himla stor grej att man skriver om allt möjligt och visst jag köper det. Jag kan köpa att man fastnar i andra människors liv och vill veta mer om dessa, vare sig det gäller misär och elände eller spännande äventyr.
Jag har alltid undrat över vad jag skulle skriva om ifall jag skulle börja blogga och ämnena har varit många under tidens gång... företaget, resor, livet, vardagens drama som händer mm. mm. Nu har jag kommit på att antingen så väntar jag på att komma på den perfekta bloggen eller så bara startar jag en blogg för att jag vill och skriver det jag känner för just för stunden. Är det intressant? Upp till läsaren att avgöra. Jag tror nog att jag kan vara lite fyndig och rolig ibland och för det andra så kan jag här dela med mig av mina passioner, där den största är att blinga saker. Inte blinga för blingandets skull utan för att man ska kunna njuta av det varje dag.


Mer från mig sen!

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser