Jag bryr mig inte... eller?

2009-02-27 @ 10:18:31 / Dear Diary / Direktlänk
Tyvärr är jag inte alls pigg på att klä på mig, ställa mig framför spegeln och ta en bild för att visa att så här ser jag ut idag. Visst det hade varit kul om folk hittat hit och bloggen helt plötsligt blivit läst av fler än mig men när jag har klickat runt bland de mest populära bloggarna så hittar jag ett mönster.
Ung tjej som skriver om vad hon gjort idag samtidigt som hon ger diverse tips på smink och mode mm.
Den andra typen av bloggare är de som har något väldigt ovanligt att bidra med som t.ex. att vara 18 år och mamma till 3 barn. Ok visst förstår jag att folk fascineras av att läsa om andras liv och framför allt om dessa andra har ett väldigt "ovanligt" liv men jag har lite svårt att förstå att man tar modetipsfrån en 17 åring som helt enkelt gått in i en affär och köpt kläder som specifikt hon  tycker är snygga. 
Men  visst det säljer så hatten av för det och jag vet inte men kanske är jag lite bitter över att jag inte börjar blogga förens nu när världen redan är bloggad så det räcker och blir över.

Nåja jag ger inte upp för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser