Ulla, Uffe, Lena, Elvis, Mio & Foppa!

2009-08-26 @ 14:53:52 / Dear Diary / Direktlänk

Jodå det är fullt hus här på Paradisvägen. Ullas son Uffe har kommit med sin tjej och vi satt och snackade massor igår.
Vovvarna kutar runt och myser även om de nog tycker att det är lite för varmt.

Igårkväll så grillade vi... supergott!

Nu är dom ute på äventyr och kör runt men Ulla visste inte var de var när jag ringde. Hoppas bara de hittar tillbaka hit!

Efter jobbet så plockade jag lite och sorterade i "kaosrummet" där uppe. Det är hemskt vad man samlar på sig! Det är dags att göra sig av med allt som bara ligger.
Jag har packat en väska med saker som kidsen kanske vill ha... om inte så kan Katta slänga det!

Oscar blev sminkad idag... resultatet:



De är så himla glada över den lilla gerbilen som kutar runt och Katta hon städade buren idag så nu har han det ultramysigt. Tydligen så skulle det köpas leksaker åt honom också, för att stimulera honom :)
Inte visste jag att Gerbiler behövde mer stimulering än att leta efter mat!


Pussas

Kommentarer
Maya

Hehe, låter verkligen som du har fullfart på Paradisvägen :)

Här har det shoppats och nu är det dags förlite matlagning :)

Tjingeling

2009-08-26 @ 18:17:03
URL: http://mayashideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser