Mycket nytt denna dag!

2009-08-24 @ 22:24:42 / Dear Diary / Direktlänk
Lajna började sin utbildning idag! Grattis Lajna och hoppas att din första dag i skolan var suverän!
Mini och jag gav kidsen ett husdjur!
Ok... Jöjj hade en ensam gerbil i ett terrarie hemma och Katta snackade om att hon ville ha ett litet husdjur till sina barn.
Eftersom jag visste att Jöjj inte ville ha sin gerbil så ringde jag till honom och sa att vi skulle ta den... javisst!

Så nu är Natalie och Oscar stolta föräldrar till en liten svart gerbil... namn ännu inte skapat!

Och Ullciana har anlänt hit med hela 3 stycken hundar! Vi har ätit pizza och snackat massor.
Nu har Ulla gått hem till "sig" och vi ses imorgon igen.





Vet att jag lovade bilder från "Göingefesten" men de kommer imorgon!

Pussas!

Och till Linda... vänta du bara... våra videoinlägg kommer att vara ännu värre!
Hoppas att du har sett att vi faktiskt ringt dig men du åt väl då!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser