Göingefesten - Eller vad vi föredrar kalla det, Idas 30 års dag!

2009-08-29 @ 21:29:56 / Dear Diary / Direktlänk

Herrejisses, jag är för kass, kommer hela tiden på saker som jag har sagt att jag ska lägga ut i bloggen men det blir aldrig av... vill ju även sätta in lite bilder från veckan med besök också ju men en sak i taget... vi börjar med Idas fest eftersom jag utlovade bildbevis på ballongdansen...



NEJ... jag har inte så stort och långt huvud utan det är Mini som hade fel objektiv på kameran!



Familjen verkade vara VÄLDIGT musikalisk för det var flera som var uppe på scenen och sjöng och spelade!
Perfekt underhållning!

Självklart måste Mini experimentera med kameran!



Ida blev tillsagd att sitta på en stol så började underhållningen...



               

Ida vet inte om hon ska skratta eller gråta!

Som sagt... ett mycket musikaliskt gäng!

Men det var en mycket lyckad fest och vi hade mat med oss hem för ett helt kompani!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser