Vad händer med kläderna, skorna och allt som nu rensas ut?

2009-04-17 @ 11:57:03 / Fashionista / Direktlänk

Den frågan har jag ställt mig många gånger och jag vet faktiskt inte riktigt.
Jag kommer att dokumentera allt i bloggen och eventuellt lägga ut det på blocket. Några enstaka plagg kanske hamnar på tradera men det känns som om det är för mycket jobb för inte så mycket pengar.

Ser ni något ni vill ha så hojta till!

Ni får det gratis och betalar endast frakten.... men en sak ska ni i sådana fall få göra för mig,

Registrera Er på GratisBio via min länk. Detta är helt GRATIS och tar inte alls någon tid att göra.
Jag är med och tävlar på sidan och vill ha fler medlemmar!!!

Please hjälp mig!

Klicka på länken nedan:

Kommentarer
Junior

När jag kommer hem så hjälper jag dej gärna med din utrensing..jag kan ta mycket...;)

2009-04-17 @ 12:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser